- The best part of me will always be you

Igår åkte jag till Robert efter middagen, sov där också. <3 Idag har vi inte gjort mycket, legat och kollat på andra avenyn. Sen hämtade mamma mig och har inte gjort så mycket sen dess, bara varit hemma.. Men på söndagar finns det ju verkligen ingenting att göra, nästan allt är tråkigt. Har legat och kollat på film med Emelie ikväll också har jag bakat cheesecake med mamma. Mmmhh!!
Just nu befinner jag mig i min nybäddade rena säng, lyssna på musik och läser bloggar. Imorn är det slut på det här lovet så då är det bara att ställa alarmet och kliva upp vare sig man vill eller inte.. Dör ju!

Hahaha sötbubben min!! :')<3


Kommentarer
Postat av: R

Men va i helvete! :D <3

2012-03-11 @ 22:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0