- Den där blicken du ger mig är gammal nu.

Onsdag och som vanligt så är dom så jävla sköna. Så korta och dom går så fort. Efter skolan gjorde jag fika och satt mig och kollade på de okända. Nästa vecka är det ju på boda borg, ska bli riktigt kuul och se!
Har inte gjort så mycket typ suttit här och ätit middag. Nu ska jag snart dra på gårn men tänkte skriva lite först.
Imorn har vi friluftsdag också, då blir det vemdalen. SKÖÖÖNT att slippa skolan. Klockan 9 går bussen dit och hem halv 5 tror jag. Så kommer nog hem på kvällen nångång. Men jaja nu ska jag gå, hörssss!

Kommentarer
Postat av: Andrea / Foton & vardag

SVAR: Sök på Andrea C så hittar du mig :)

2012-03-14 @ 21:22:44
URL: http://dreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0