- Minns det som igår, första gången du log. Som om jag snubblade pladask på marken och bara dog.

Hann inte blogga igår för då satt jag och pluggade till hemkunskapsprovet vi hade idag. Värsta var att jag typ inte ens fick in något i skallen igår kväll så vet inte riktigt hur det gick idag. Glad om jag får ett E iallafall!
Dagen har väl bara rullat på som vanligt, dagen har varit ganska kul endå även fast det var torsdag, snabbt gick den också.
När jag kom hem fikade jag och kollade på big brother med Emelie. Åt middag för ett tag sen. Nu sitter jag här vid datorn och glor. Känns så jävla skönt att ha gjort massa prov nu och inte behöva plugga till nånting. Och imorn är det fredag sen sportlov i en hel vecka, kan inte förklara med ord men det känns för jäävla skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0