- Och när jag vaknar så är det hans famn jag saknar.

Har fastnat för nått the sims spel på iphonen, hahaha. Men det är kuul!
Dagen har varit bra. Svenska, fysik, lunch, matte, mattelabb, engelska och sist pulsslag. Då åkte jag längdskidor med emma, emma och maja.. Även fast jag lovade mig själv sist jag åkte längdskidor att jag aldrig mer skulle ställa mig på ett par längdskidor igen. Hahah, kan säga att alla vi har ramlat idag och tror inte vi åkte mer än 3 meter innan någon ramlade igen. Såå fult. Men det var sjukt halt idag också, is överallt.
-
Nu sitter jag här och spelar på iphonen. Väntar på att mamma ska komma hem så de blir middag. Sen ska jag försöka börja på nån uppgift om idrotten. Tjing
INSTAGRAM: EEVEELIN <---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0