- Du är det finaste gud någonsin har skapat

Igår gjorde jag inte så mycket på dagen, låg mest och tog det lugnt framför tvn och datorn. Åt middag kl 6 och sen efter det åkte jag till robert. Vi gjorde kladdkaka och sen kolla vi på de okända och big brother.
La oss 12 men vi somnade typ 5 tror jag. Haha. Idag ringde mamma 12 och kom och hämtade mig då för hon skulle till stan och då hade jag ingen skjuts hem sen.

Sen jag kom hem har jag och emelie varit ute och gått, riktigt sköönt. När vi kom in gjorde vi lunch och kollade på big brother. Vi är ensam hemma tills imorn, skönt de också. Nu sitter vi i soffan och ska väl snart gö nån middag för de har vi inte gjort än..


Jag älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0