- För jag vet vem jag är, när jag är hos dig

Idag vaknade jag upp hos robert när klockan var, vet inte vad. Men vi åt frukost och sen låg vi och kolla på film typ tills mamma kom och hämtade mig halv 3. När jag kom hem duschade jag lääänge och sen fixade jag mig lite och åt middag. Sen kom carro hit och hon åkte hem för ett tag sedan bara. När hon kom gick vi upp på vagabondo för hon skulle käka, sen gick vi till shell och efter det var vi ute ett bra tag. Men sen det blev det verkligen skit kallt så vi gick in och satt oss vid datorn och pratade bara.
-
Nu sitter jag här och de är så jävla sköönt att vi har lov den här veckan. Ska bli så skönt att få sova ut imorn och inte gå upp kl 7 och tvingas iväg till skolan. Säger bara FYFAN VAD SKÖÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0