Bara tanken på dig gör att mitt hjärta slår dubbla slag.

har inte haft tid till att blogga i helgen för i torsdags åkte jag till leksand med robert och hans familj. har varit där hela helgen så firade också midsommar där med hans släkt. kul och mysigt har vi haft iallafall! kom hem igår, då gick jag och robert över till pappa och sov här eftersom pappa och annette är utomlands. först gick vi upp på konsum och köpte chips och cola sen gick vi hem. satt vid datorn lite och kollade på tv sen la vi oss i sängen och kollade på film och myste sen somnade vi. idag vaknade vi typ nio för robert skulle iväg och jobba men jag somnade om till tolv. skööönt men segt. är fortfarande hos pappa och inatt sover jag och emelie här. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0