- Just shine like a star

Somnade inne hos Emelie inatt så mamma väckte oss runt 10 med frukost på sängen! Inte varje dag man får det inte. Låg kvar i sängen till 11 ungefär, var hur trött som heeelst. Undrar hur det kommer gå att kliva upp tidigt nu när skolan snart börjar igen.. La mig vid tvn sen och somnade om där till 12 ungefär.
 Inte gjort så mycket idag, har varit och solat med mamma sen bara varit hemma och myyst.

Men imorn tror jag att jag ska gå över till pappa eftersom han och annette har åkt utomlands nu och är borta i 2 veckor. Haha är lite smått avundsjuk men varför det egentligen, om precis en vecka ligger jag där och stekeer jag med! Så sover nog där imorn, förhoppningsvis med carro om hon vill ge mig sällskap!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0