- Miljoner stjärnor men bara en på jorden.

Hej! Orkade inte skriva något igår men robert skrev ju ett litet gulligt inlägg han! ♥
Gjorde inte så mycket igår heller. Var hemma bara och var med Emelie hela dagen, sen åkte jag till robert och sov där. Sen idag har jag varit hos robert hela dagen till halv sju typ då martin kom och hämtade mig. Åt middag och bytte om till myskläder sen satt jag mig här vid datorn. Vill göra om hela min design också, men orkar inte det nu så det blir väl senare nån annan dag då jag orkar och har tid.
-
Just nu sitter jag och tänker på att jag bara inte vill att lovet ska ta slut, orkar fan inte med skolan. Men tur att man ska utomlands snart, ska bli så otroligt jävla härligt att slippa skolan och komma härifrån ett tag faktiskt!!

Kommentarer
Postat av: javaneh

Hej, åh vad roligt! Jag har skrivit lite här och var om resan men kan berätta lite mer här. Jag har rest jättemycket men det här var dte absolut bästa hotellet/resorten jag bott på. Playa taurito är ju som en egen liten "stad" så i princip allt finns inom området. Vi åkte faktiskt aldrig ut från hotellet, jo bara en dag på en delfinsafari och på kvällarna åkte vi till andra städer och festade(vet inte hur gammal du är men). Det fanns mycket smycken, strandsaker, sovenirer och sånt att köpa i butikerna som fanns på resorten. Men bästa shoppingen finns i städerna tex Las Palmas och Maspalomas.



Och vädret, alltså väderprognoserna är aldrig exakta...när jag kollade veckan innan så stod de alltid 19-22 men på dagarna hade vi 28 grader ungefär. Alla dagar var soliga förutom en då det blev lite molnigt. På kvällarna rekommenderar jag en kofta. Mina kusiner hade tex jeans/tights osv men jag hade alltid shorts, linne och nån kofta över på kvällarna.



hmm vad mer kan jag säga...ja vi var iaf så nöjda att vi åker tillbaka nästa år. Maten var fantastisk!! Antar att ni cokså har all inclusive? Jag gillade iaf maten. Badvakterna i badlandet är jättesnyggaa!! Du kanske såg bilder på min blogg som jag la upp. Kolla igenom inläggen från slutet av december annars. Sen är alla på hotellet jättetrevliga, det finns något som heter the animation team som är ett gäng unga människor som jobbar med underhållningen på hotellet. Du lär komma i kontakt med dom iaf, tex mario, serbo, simon osv! Jättesköna människor och framför allt trevliga.



Och ett tips, som jag önskar att jag kände till innan: om du ska sola vid polen, vilket vi gjorde varje dag så måste du lägga en handduk(paxa solstol) på en solstol innan du går till frukosten för annars är det fullproppat där eftersom alla solar vid polen. Annars kan man sola på stranden också!



Sen är diskoteket som finns på hotellet jätteroligt också, la bamba heter det och ligger i mitten - du lär inte missa det :)



Du kommer att ha en underbar resa. Är det något mer du undrar så är det bara att fråga, annars önskar jag dig en trevlig resa! Kram :)

2012-01-04 @ 00:07:05
URL: http://javiie.blogg.se/
Postat av: javaneh

Såja, la in mer bilder för din skull:)

2012-01-04 @ 00:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0