- Imorgon = Hejdå sverige!



Var hemma från skolan idag för mådde verkligen inge bra imorse, men nu mår jag ganska bra. Har bara legat i soffan och glott på tvn hela dagen och packatpackatpackat! 

Ska snart gå upp på gårn och träffa robert, sen hem och packa klart det sista och sen lägga mig. Så skriver inget mer ikväll, imorn blir det skola men bara till lunch för då kommer martin och hämtar mig. Då far vi och hämtar upp mamma och emelie i stan och sen åker vi till midlanda. Då blire HEJDÅ sverige och HEEEEJ gran canaria!!
Kanske mobilbloggar innan vi kliver på flyget annars hörs vi om en vecka, om jag inte haffar en dator på hotellet och skriver lite där. PUSSHEJ! ♥


Kommentarer
Postat av: javaneh

trevlig resa, fota mycket!! och det finns datorer på hotellet;)

2012-01-12 @ 09:05:27
URL: http://javiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0