- Hos världens bästa

Hej! Har inte hunnit blogga något idag, och nu är jag hos Robert och bloggar från hans iphone. Så skriver lite nu istället. Klev upp och duscha imorse, fixade mig sen blev det skola. Lite orättvist det kändes att det bara var jag i min familj som var tvungen att kliva upp imorse och tvingas gå till skolan medans dom fick ligga och sova.. Men var jätte kul att träffa mina saknade vänner igeeen! <3 Och fredagar är också så jävla skön, har endast tre lektioner!! Franska, slöjd och hemkunskap. Efter skolan gick jag hem, packade upp resväskan, städade rummet och bytte sängkläder. Duktig som man är! Sen åt jag middag och gick på gårn, var där till åtta sen följde jag med Robert hem och ska sova här inatt. Men nu ska vi lägga oss och kolla på paranormal activity 3. Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0