- Hem ljuva heeem!

Ska börja med och tala om för er att vi har haft det sjukt bra, helt underbart! Skönt att vara hemma men så fort jag går ut i kylan vill jag redan tillbaka.. Har knäppt massa kort som kommer upp så småningom, har inte hunnit ladda in dom på datorn än heller. Så får se om jag hinner ladda upp dom imorn annars blir det någon annan dag.
-
Kom hem runt sju ikväll. Vi landade med flyget i sundsvall, skönt att slippa åka från stockholm. Vi åkte på Max och åt då sen hem. Har packat upp och kollat på tv sen dess, och suttit lite här. Nu ska jag gå och göra mig i ordning för sängen sen lägga mig, imorn blir det skola again.. Hörs imorn. Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0