- Du är det enda som är rätt hos mig

Hann inte skriva något igår för pluggade till engelskaprov nästan hela kvällen och kollade på tv o så. Gick väl sådär på engelskaprovet idag, tyckte de var ganska svårt men får väl hoppas att jag får godkänt iallafall. Men historiaprovet gick iallafall braa! Det har iaf varit en vanlig skoldag, har haft sjukt kul med emma idag!
Hahaha, ååh gud vad vi har skrattat. Var pannkaka till lunch också, mmmhh.
-
Efter skolan gick jag hem bara och har varit grymt skönt att inte ha behövt pluggat till något ikväll. Har legat i soffan kollat på big brother och suttit här. Ätit våfflor till middag också, fast var inte så sugen på de eftersom de var pannkaka på skolan.. Men nu ska jag iallafall lägga mig och prata med rooobert. Imorgon = FREDAG! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0