- I sundsvall

Idag har jag varit med emelie på hennes praktik, så hon klippte mig där. Sen följde jag med hon och esmeralda och åt lunch på hedbergska. Efter vi hade ätit var klockan halv 1 och då gick jag in till stan och var där och kika i affärer tills mamma slutade och hämta mig klockan 3. Köpte bara ett par leggings och ett puder.

Men nu är vi i lägenheten iallafall och ska ju sova här inatt. Just nu sitter jag vid datorn ,men nu ska vi gå och äta middag nånstans, myys. Sen ska jag nog gå till robert och vara med han en stund. Hörs imorn, puss!


Kommentarer
Postat av: bästaväne

nej det är inget särskilt direkt. jag tänker mycket bara. och jag vet liksom inte vad jag känner eller vad jag ska göra längre. att kärlek kan vara så grymt jävla jobbigt ibland. förstår inte.

2012-02-15 @ 18:16:14
Postat av: caroline

nej det är inget särskilt direkt. jag tänker mycket bara. och jag vet liksom inte vad jag känner eller vad jag ska göra längre. att kärlek kan vara så grymt jävla jobbigt ibland. svårt att förstå ändå.

2012-02-15 @ 18:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0