- The only thing I want from you, is for you to stay away

Idag klev jag upp 7, duschade o fixade mig sen gick jag till skolan. Helt vanlig tisdag, men fyfan vad jag och emma har skrattat idag! Hahaha så jävla kul. Slutade 20 i 4 och då följde carro med mig hem. 

Och vi har inte varit med varandra på hur länge som helst typ, så vi hade en heel del att prata om. Halv 5 åt vi middag och efter det gick vi ut och var ute i en timme typ tills hon skulle åka med bussen till Ånge. Så då gick jag hem och satt mig och pluggade till franska provet som vi har imorn. Gör de fortfarande och känns som att jag inte kommer kunna allt tills imorn.. Menmen, måste fortsätta nu så pusshej!


Kommentarer
Postat av: feliciaaa

Åhh vad snäll du är! du är snygg evvi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0