- Måndag igen

Inte orkat blogga något i helgen.. Men nu tänkte jag att de var dags att skriva lite. Var så skönt med helg men nu är det måndag igen, och när alarmet ringde imorse kände jag bara JAG ORKAR INTE. Men tog mig upp och duschade och så sen gick jag till skolan.
-
Dagen har varit en vanlig måndag: matte, bild, historia, franska och sist pulsslag och då hade jag avslappning som vanligt med Maja och Emma. Då tog man och sov lite också, som vanligt. Skööönt. Efter skolan gick jag hem och nu måste jag sätta mig och plugga till historiaprov vi har på onsdag, har även engelskaprov på torsdag och franskaprov på fredag. Lite mindre skönt om man säger så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0