- Jag hatar längdskidor

Jaaaa. Denna dag har varit sådär om jag säger så, hade jävla längdskidor på idrotten och tror jag fan aldrig gör om det. Hahaha, gick åt helvete. Först åker man in i skogen och kommer inte upp den igen, blir hur blöt som helst. Hade bara tights på mig också. Sen när man är glad över att man väl har kommit upp efter att man har stått där och försökt kommit upp i kanske 10 minuter. DÅ ska man försöka ta av sig skidjävlarna för att kunna gå upp på en normal väg över en snöhög, nej men då ramlar man ner i snön igen med skidorna åt helvete. Plus att anton står och filmar, fick man nå daaamp elleeerrrr.. Så där låg man, kunde inte ställa mig upp och blev hur blöt som heeelst. Fick inte ens av mig skidorna, inte heller emma när hon skulle försöka hjälpa mig. Låg där i kanske 6 minuter i kallsnön. Sen hade jag ingen känsel i röven heller, inte i händerna heller för den delen....  Trodde jag skulle DÖ.

Men nuu är jag hemma, sjukt skönt med kortdag. Ska ta o träna lite på biologiprovet nu och skriva fusklapp eftersom vi tydligen fick ha med det på provet..? Haha, sen ska jag på gårn och träffa min älskling.
HAHAHAHA. Bilder sen 7an. Är det något jag och emma är riktigt jävla dålig på så är det längdskidor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0