- Helg, älskade helg!

Hej! Kom hem för ungefär en timme sedan. Hade inte tid att skriva nått igår, åkte ju till robert med 3 tåget till stan, fast det var försenat i typ 45 minuter.. Lite jobbigt eller. Vi åt på dragon house och kollade på bio som började kvart över 8. Vi såg Hamilton och den var bra! Sen sov vi i roberts lägenhet. Idag vaknade jag 9 och var skit pigg, medans robert var tröött. Fattar inte hur jag kunde vara pigg klockan 9 brukar vara skit trött.
-
Men nu är jag hemma iallafall, de är så grymt skönt med heelg! Jag och emelie ska göra tacos till middag nu eftersom mamma och martin ska sova i stan och är inte hemma. Så måste gå och hjälpa na med tacosen nuu, skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0