leksand

just nu är jag i leksand med robert, hans mamma och hans farmor så har inte så
mycket tid till att blogga. men i söndags så var jag ju i birsta med robert och shoppade lite, åkte dit med ett tåget och då skjutsade mamma oss till birsta sen tog vi 6 tåget hem. när vi kom hem åt vi pizza och kollade på andra avenyn sen sov vi. igår vaknade vi nångång ganska sent, jag duschade och packade sen åkte vi till robert och sen till leksand. kom fram ungefär 10 och somnade runt 11, 12 så därför har jag inte haft nån tid till att blogga heller.
nu sitter jag ute och gosar med världens sötaste hund i knät.


Kommentarer
Postat av: caroline

men guuuud vad söt!

Svar: hihi jaa veeet!
evelin göransson

2012-08-15 @ 21:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0