börjar igen

ska nog börja blogga igen, eller försöka iallafall. när jag orkar och har tid. igår kom linnea hit och sov också över hos mig. har inte varit med varandra på hela sommarlovet, kom inte ens ihåg när vi var med varandra sist så de var på tiden! hon kom runt 5 när jag hade kommit hem från robert, då gick vi upp till shell och köpte strips på mankan sen köpte vi också en varsin ben&jerrys och sen skjutsade joel oss till robert. sen åkte vi bil hela kvällen med robert och jocke och kom hem vid halv två tror jag. då la vi oss i sängen och kollade på två avsnitt av andra avenyn sen somnade vi.
nu har linnea åkt hem och jag ska hoppa in i duschen nu sen skjutsar mamma mig till rooobert.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0