21:05

skolan idag var som vanligt, vanliga lektioner. när jag kom hem satt jag vid datorn, sen åt jag middag och sen gick jag till pappa. sen hem och nu ligger jag i sängen. nyss tvättat bort sminket och borstat tänderna, ska slå på ett avnsitt av andra avenyn nu. 
äntligen fredag imorn, fyfan vad skönt det ska bli endå! även om skolan är rätt chill nu i början. men sen blir det läxor, prov och allt skit. längtar inte. just nu vill jag bara börja gymnasiet som alla andra gjort, dit längtar jag faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Ella

SVAR: HEJ! Jag har inte fixat det själv, utan den inställningen kommer av sig själv när man har devote :)

Svar: Aha, då vet jag :)
evelin göransson

2012-08-23 @ 21:20:42
URL: http://speciella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0