- 00:30

Hade ingen lust att blogga igår. Men det var bara skola och på kvällen gjorde jag läxor och var hemma bara. Idag har det varit skola och dagen rullade på som vaanligt.
Himla skönt med helg nu iallafall! Efter skolan gick jag hem bara, lite senare gick jag och emelie upp på konsum och köpte lite grejer sen gjorde vi tacos själva eftersom mamma och martin skulle sova i stan inatt.  Sen drog emelie och jag blev ensam kvar. Haha. Kollade på idol och trodde jag skulle få sitta hemma o tråka sönder eftersom alla andra hade annat för sig, men sen kom maja och emma r och hälsade på som tur var! Sen var vi bara ute och lite överallt, kom hem för ett tag sen.

Nu har jag ont i huvet och tänkte stänga av och gå och tvätta bort sminket och så. Sen sova!
Och imorn ska jag sova uuut! Skönt ska det bli. Godnatt



Föralltid ♥


Kommentarer
Postat av: A N D R E A / FOTON & VARDAG

SVAR: Jag tycker vit är finast :)

2011-09-10 @ 21:12:01
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0