- ingenting står över mig

Klev upp halv 7 idag, var så jävla dö trööött som vanligt. Men är bara o kliva upp! Gjorde mig i ordning och sen vare bara o traska iväg till skolan. Skoljoggen var det idag också! Direkt på morgonen. Men det gick bra och jag och emma var duuktig. Sen åt vi lunch och sen hade vi matte i mattelabbet. Sen samhällskunskap och sen slutade vi.
Gick hem bara och har mest pluggat till kemiprovet imorgon och engelska glosor. Kan det mesta på båda nu iallafall och orkar inte träna nå mer. Hoppas de går bra på provet iallafall men de tvivlar jag på, kemi är inte riktigt min grej de..
Är less på min fula blogg också, less på designen så har ingen riktig blogglust.
HAHA älska bilden! så söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0