- Nusååå

Hej! Har haft paus här ett tag nu men nu har jag fixat en ny headern och så, så nu ska jag börja blogga igen! :) Dagarna har iallafall bara rullat på som vanligt. Skola skola skola, prov och grejor.
Hade samhällskunskaps prov idag också, trodde det skulle vara as svårt och att jag inte skulle fatta nånting men det gick faktiskt riktigt braa! Känns finfint, nästa vecka är det matteprov och franskaprov som gäller...

Men nu ska jag lägga mig, imorn blir det skola sen helg igen. Sköönt. Efter skolan ska jag åka till stan med pappa, Annette och Emelie. Också sover Robert hos mig så får se om jag skriver något imorn. Godnatt!


8 månader med världens underbaraste idag.
Jag älskar dig Robert Sjöström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0