- Du är som att andas för.

Trött. Trött. Trött.. Och ska snart gå och tvätta bort sminket och så sen lägga mig men tänkte bara skriva ett snabbt inlägg. Sov ju hos älskling igår, tog tåget hem idag för hade ingen skjuts hem, mamma och martin skulle sova i stan inatt. När jag kom hem satt jag mig vid datorn och lite senare gick jag och Emelie till pappa och var där sen gick vi på affärn och sen hem. Sen var klockan typ halv 6 och då hoppade jag i duschen sen gjorde jag tacos med Emelie!
Sen fixade jag mig lite och sen gick jag upp på gårn men där vare ju lika dött som vanligt... Och sen åkte Emma och Linnea hem typ 9 så då blev det ännu tråkigare. Så då gick jag ut med Maja och Emma R.
Vi hade ju våra planer vi men gick inte riktigt som planerat. Hahaha.. Sen gick vi hem till mig och kämpade med det hela men inte gick det bra inte. Men sen gick vi ut iallafall och traska runt sen gick jag hem halv 1.
Nu sitter jag här och är hur trött som helst, vill att älskling ska vara här också. Får verkligen hoppas på att den här veckan går snabbt för orkar knappt vänta till nästa helg...
Han är världens finaste han. Jag älskar dig Robert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0