- För dig ska jag göra det tusen gånger om

Vad är klockan just nu? 20:33

Är du kär? jaa!

Är du en sportfåne? haha, nä
Är du röksugen? nejnej
Är du rik? nej
Är du fattig? nej
Är du trött? ja det är jag
Är du shoppingsugen? alltid!
Är du töntig? skit töntig
Är du ressugen? skulle inte sitta helt fel med en resa utomlands nu inte.

Är du skolsugen? nej tyvär..
Är du irriterad? nej, lite less på skolan bara
Är du festivalsugen? näe
Är du alkholsugen? nej.
Är du saknad av nån? det vet inte jag heller, hoppas kan man ju alltid!
Bästa åldern? har jag ingen aning om eftersom jag inte har varit i alla åldrar än.
Bästa tidningen? jadu.. ingen aning.
Hur sminkar du dig? foundation, puder, mascara, ibland ögonskugga

Har du några piercingar? öronen. jävligt sugen på o pierca naveln å!

Några tatueringar? nej
Hur många timmar sov du inatt? vet inte riktigt, 7, 8?
Vilken internetsida besökte du senast? facebook
Vad sa du senast till vem? kommer inge ihåg. haha, tror jag sa okej till mamma!
Vem fick du senast sms från och vad stod det? nice :D från yves

Vad står det i ditt senaste skickade sms? det vet du visst. jag med!
Vad gjorde du i förrgår? söndags alltså, då var jag med maja.

Vad har du gjort idag? varit på skolan, varit hemma bara, sutte här & pluggat, inte gjort så mycket mer.
Vad ska du göra i morgon? gå i skolan sen hem och plugga lite, kanske gårn
Hur många msn-kontakter har du? ingenaning

Vem skrev du senast till på msn? skriver med älskling nu!
Vilket land besökte du senast? turkiet med martina, och längtar så oootroligt mycket tillbakaa!
Hur många snälla känner du? har inte räknat dom direkt.

Vad såg du senast på tv? top model.
Senaste köp? tuggummi tror ja
Vad har du dåligt samvete för? inget speciellt.
Vad har du för skor? många, men använder mest conversen
Vad har du på dig nu? pyamaströjan
Vilken musik har du lyssnat på idag? allt möjligt
Är du vegitarian? nej
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? ja

Har du en stor hemlighet som ingen vet om? nej det har jag ikke
Vad drack du senast? juice
Vad åt du senast? kladdkakaa

Gillar du att laga mat? nja

Vad ska du göra sen? ska snart lägga mig i sängen och smsa sen sova.
När sjöng du senast? en stund sen bara.
Håller du det städat? näe inte alltid, dålig på o plocka bort när jag har tagit fram massa saker. men oftast
Vad gör dig lycklig? robert, familj & vänner.

Hur mycket är klockan nu? 21:13, men har gjort massa annat sammtidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0