- Heeelg!

Älskar fredagar!  Och nu är det äntligen helg så otroligt sköönt att slippa tänka på skolan ett tag, men inte länge är det inte. Dagen började med franska, jag och emma hade glömt att vi hade glosor. Kul med dubbelt så många nästa vecka då, jajjamen. Hur många som helst också.. Aja. Sen hade vi engelska, gick faktiskt bra på provet!! Trodde jag inte. Skönt o veta att man inte behöver göra omprov iallafall, för trodde faktiskt att jag skulle få göra det. Men sen hade vi matte och sen lunch, resten av dagen hade vi musik till 2. Chill de!

När vi slutade gick jag hem och satt mig här. Har typ suttit här tills nu, haha, men har knäppt lite kort också.
Nu väntar jag på Majski som kommer hit snart. Vi ska gå upp på vaga och käka sen blir det nog gårn. Får hoppas på att hon dyker upp snart för magen kuuuurrar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0