- Trött måndag

Hej! Idag ställde jag klockan på 6 och snoozade till halv 7. Var så jävla trött som vanligt så tänkte bara ligga kvar en stund till. Sen somnar man ju sååklart om igen till 7.. Ovanligt. Tur att jag vaknade då iallafall. Gick upp och duschade och fixade mig sen gick jag till skolan. Vanliga lektioner slutade 20 i 4 och då gick jag hem direkt. Satt mig vid datorn sen tränade jag lite på engelskaprov vi har på torsdag. Har fan prov varje vecka!
Sen kom mamma hem och då hjälpte jag hon lite med maten, åt för en stund sen. Nu sitter jag bara här i köket och tänkte gå upp på gårn och kika om de var nå lite skoj där men kom på att jag inte orkar, haha..
Är hur trött som helst..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0