- Stay strong

Så jävla trött. Hatar måndagar helt enkelt. Vaknade iallafall kvart i sju imorse, duschade och fixade mig sen gick jag till skolan runt halv 9. Skit kallt också, tur man har vinterjackan. Fast den fryser jag fan igenom i till och med, hur de kan gå till för den är hur tjock som helst. Men jaja, hade matte första timmen, seegt. Sen slöjd och efter det lunch. Efter lunchen hade vi samhällskunskap och franska och sist arbetsstuga, som suuger.

Gick hem i hopp om att skolkatalogen skulle ligga i min brevlåda men nejnej. Såklart inte, men den måste ju endå komma snart? Nu sitter jag här i köket och väntar på att mamma ska komma hem så blir det middag.
Sen vet jag inte, ska nog bara vara hemma, tror inte jag orkar gå på gårn ikväll. Blir nog kanske lite plugg.
Vill bara lägga mig och sova i nått år nu känner jaag..


i'll always be there for you


Kommentarer
Postat av: Majski

jag älskar dig♥♥

2011-10-17 @ 19:32:13
URL: http://majavikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0