- Skolless

Sitter i soffan och kollar på Robinson nu. Idag har det varit en vanlig dag. Första timmen hade vi samhällskunskap, var i datasalen. Sen hade vi kemi och sen lunch. Efter lunchen bild, svenska och sen engelska.
Engelskaprov då och det gick väl sådär tror jag. Hoppas på godkänt iallafall annars dör ja...
Sist hade vi idrott och bad, då hade vi bara fritt! Efter skolan har jag inte gjort så mycket, varit hemma bara.
Skolan hade föressten fått skolkatalogen idag och kan ju säga att jag vill bara gå och dränka mig själv i nån sjö nånstans ja... Skolkatalogerna är inte riktigt min grej de!

Fredag imorn igen, fyfasiken vad skönt<3333
Är grymt jävla skolless nu också på alla prov och allt skit, vill bara att det ska bli lov nu.  Fast sommarlov vore ju inte helt fel det heller för min del..! Men nu ska jag kolla klart på de här sen göra lite svenska,
sen blire sääängen! Pussis ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0