- Sims nördar

Hej! Vaknade för en stund sen. Hann inte blogga något igår eftersom när jag kom hem från Emma ungefär 2 så satt jag och emelie oss i mitt rum och jag hjälpte henne att installera sims på hennes dator. Sen nördade vi sims vid varsin dator från 2 till halv 12 på kvällen typ. Haha lite nöörd eller?! Fast vi åt middag och sen kollade vi på tv i ungefär en timme också. Men nörd blev man!  I fredags så åkte jag ju till Maja och var där med hon, Emma och Emma också!Vi kollade på film och gjorde massa annat, haha ;) Kul hade vi iallafall! Men vid typ halv 12 blev jag och Emma as trött så vi tog moppen hem till henne och la oss i sängen direkt och kollade på film en stund sen somnade vi.

Men nu ska jag gå och städa garderoben som jag kan säga VERKLIGEN behövs, ser ju ut som jag vet inte vad där och hittar verkligen ingenting heller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0