- Satan i gatan

Bloggade inget mer igår än när jag var hos pappa, hade inte tid. Men Maja kom iallafall till mig runt 7 tiden. Tog och ringde till henne jag och tvingade hon att komma hit, var helt jävla ensam hemma och hade hur jäkla tråkigt som helst. Och hon var påväg hem från stan så sen kom hon hit direkt!
Jäklar vad kul vi har haft också! JAG BARA ÄLSKARE MAJSKI!
Vi var iallafall ute lite här o där! Sen satt vi uppe till halv 5 på natta ungefär med våran natthumor. Hahaha.
-
Imorse vaknade vi typ halv 12, gick upp och fikade. Sen satt vi vid datorn och sen gick vi ut och tralla runt & var ute till 4 typ. Sen åkte Maja hem och jag och Emelie gick upp på vaga, en kebabtallrik var blev det.
Nu har vi städat här hemma och jag har bakat en kladdis tills mamma och Martin kommer hem! Duktig vi!

Kommentarer
Postat av: Majski

ÅH JAG ÄLSKAR DIG TOKFIA!♥

2011-10-16 @ 20:26:53
URL: http://majavikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0