- I dig såg jag ljuset

DET ÄR KALLT! Sitter här med en filt och fryyser.. Slutade 20 i 4, gick då hem och ska låsa upp dörren men vart fan är nyckeln?! Borta var den iallafall, var väl bara o gå upp till skolan och leta men kom inte ihåg att jag hade lagt ifrån mig den heller. Ringde sen Emma och då hade tydligen hon den, hon satt i bussen men hade inte åkt som tur var så gick upp och hämtade den. Annars skulle man väl fått suttit i trappuppgången i 2 timmar ungefär. Så tuur!
-
Sitter här och ska träna på engelska glosor nu, och göra matteläxa, sen kanske träna lite på kemiprovet om jag orkar. Skolan tar all tid. Räcker de inte att man går i skolan hela dagarna eller?
Känner för att lägga mig och sova i några dagar nu och kanske vakna när det är sommarlov igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0