- Lov. Älskade lov!

Har inte orkat bloggat och har inte haft nånting att skriva så därför jag inte har skrivit nått på 2 dagar typ.
Men nu orkar jag blogga igen och är happyy, också är det så jävla härligt med loov!! ♥
Idag har det varit en vanlig fredag. Franska, engelska, matte och sen musik resten av dagen. Hahaha, och då satt jag nämnligen i emmas knä och sen filmade en i vår klass på oss så vi gömde oss mot varann typ eller vad man ska säga. Sen kommer musikläraren: "Ni kan ju sluta hångla och sätta er."  Vi ba: HAHAHHAAHA VAAA!? Så fult!
-
Slutade iallafall två så då gick jag hem och nu sitter jag här och hungrar ihjäl. Väntar på att mamma ska komma hem så vi kan äta nångång. Ikväll ska jag vara med Maja, Emma och Emma hos Maja, sen inatt åker jag och sundbergan hem till henne och sover där. Det blir nog en finkväll det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0