- Kör en sånhär:

dag 1 - tio lite udda fakta om mig själv
dag 2 - nio saker jag gör varje dag
dag 3 - åtta saker som irriterar mig
dag 4 - sju rädslor
dag 5 - sex sånger jag tycker om
dag 6 - fem saker jag inte kan leva utan
dag 7 - fyra minnen jag aldrig glömmer
dag 8 - tre ord jag inte kan gå en dag utan att säga
dag 9 - två saker jag önskar jag kunde göra
dag 10 - en person jag litar på
dag 1 - tio lite udda fakta om mig själv
dag 2 - nio saker jag gör varje dag
dag 3 - åtta saker som irriterar mig
dag 4 - sju rädslor
dag 5 - sex låtar jag tycker om
dag 6 - fem saker jag inte kan leva utan
dag 7 - fyra minnen jag aldrig glömmer
dag 8 - tre saker jag inte kan gå en dag utan att göra
dag 9 - två saker jag önskar jag kunde göra
dag 10 - en person jag litar på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0