- Första oktober

Robert åkte nyss hem, så nu sitter jag här bara och kollar runt. Igår köpte jag ett par skor i stan, också åt vi på kina, så otroligt goott, skulle kunna äta där varenda helg! Åkte hem runt 6, så kom hem ungefär 7. Då var jag hemma en liten stund sen gick jag upp på gårn. Var där hela kvällen. Sen gick jag och Robert hem till mig, somnade runt 1.
Idag vaknade vi typ 10 tror jag. Men låg kvar i sängen ett långt tag, sen fikade vi och greja och nu har han åkt hem. Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, Carro ringde nyss och fråga om jag skulle med och kolla på match på myggvallen men orkar inte och har inte ens klätt på mig eller nått. Ska bara ta det lungt nu och sen får jag ska vad det blir ikväll.
Kyss

Älskar mina underbara brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0