- I will never be the same, without you.

Dagen har varit riktigt chill!! Har inte haft några lektioner alls, för på morgonen åkte alla till Ånge och kollade på bio,  "I rymden finns inga känslor". När filmen var slut så åkte vi buss till Fränsta igen, hade lunch, men var inte hungrig efter att jag hade tjocka i mig massa godis så åt inte.. Efter lunchen gick vi till Ålsta och kollade på må musikgrejs. Sen slutade vi halv 2, gick då hem och satt mig här. Nu ska jag gå och ta något o fika och sätta mig och plugga franska. Vad kuuul det ska bli! :)) Nej.. Men har man prov så har man.

Kommentarer
Postat av: ROOOOOOOOOBERT!

Snygg hon är kvinnan min! :') <3 <3 <3

2011-10-05 @ 16:42:18
Postat av: HHANNAA - Foto/Mode/Vardag

riktigt fin blogg!

2011-10-06 @ 19:18:04
URL: http://hhannaa.webblogg.se/
Postat av: Anonym

fjortis.

2011-10-07 @ 14:47:54
URL: http://chejjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0