- 18:47

Dagens humör: är lite trött justnu, men är på bra humör :)
Dagens planer: förkrök med min älskling hemma hos henne, fin middag & fixning. Sen alnö för klassfest :)
Dagens måste: "I'm Chuck Bass."
Dagens låt: Gossip girl
Dagens bästa: Makskinen - Kärlek vid sista ögonkastet
Dagens nedräkning: timmarna tills jag ska åka in till stan kanske ;p
Dagens mysigaste: min säng
Dagens väder: Vet inte än, men chansar på att det är askallt!
Dagens humör: jorå, glad för de mesta
Dagens planer: dagen har ju varit nu men kvällensplaner är bara att ta det lungt och kolla på tv
Dagens måste: träna engelskaglosor som jag ännu inte fått in i hjärnan... ORKAR INTE
Dagens låt: make you feel my love - adele
Dagens bästa: kortdag
Dagens frukost: inget
Dagens nedräkning: inget speciellt
Dagens mysigaste: min säng
Dagens väder: kallt!
Dagens jobbigaste: att kliva upp imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0