- Kärlek vid sista ögonkastet

Har inte tid o blogga därför jag inte skriver så mycket. Blir typ bara ett inlägg om dagen om ens de ibland.
Menmeen! Iallafall så kom robert hit och sov här igår. Och idag vaknade jag nio, klev upp och satt mig och spelade sims.. Var hur pigg som helst och kunde inte sova. Men robert sov till ett han. Sen åkte han hem två och då fortsatte jag att nörda sims med Emelie. Vilka jävla nördar vi har blivit iallafall! Sen vid 4 fick jag ett sms av Linnea som ville umgås med mig idag♥  Så jag hoppade i duschen direkt och sen fixade jag mig och fixade middag med Emelie.
Sen kom linnea och då var vi här ett tag sen vid halv 7 gick vi upp på gårn. Var där och ut ett tag sen vid tio gick vi hem till mig. Nu sitter vi här och lyssnar på musik, tjockar godis och bara tar det lugnt. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0