- I brist på annaaat

VEM
Vem är i rummet med dig?  är ensam, foorever alonee
Vem fick du senast sms av?  yves
Vem tänker du på nu?  robertälskling
Vad pratade du senast med i telefon?  mamma
Vems hus var du senast i?  ja mitt, i det jag är i nu tydligen?
Vem önskar du var med dig nu? min robeeert
Vem är din favoritsläkting? söt minna!
Pratade du senast med? mami
Tillbringade du minst två timmar med idag? tanter och gubbar

VAR
Var är din mobiltelefon? bredvid mig
Var handlar du mest? h&m, gina och jc
Var fick du tag på tröjan du har på dig nu? jag har ett vanligt svart linne, tror jag har köpt den på jc.
Var åkte du bil senast? haha kommer fan inte ihåg
Är du nu? i mitt lilla rum
HAR DU NÅNSIN
Sovit i någon annans säng? men jaa
Tyckt att din kusin är het? nej
Målat om ditt rum? nej
Dansat framför en spegel? ja de har väl hänt
Fått hicka? nej har aldrig haft det
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? ja
Varit i slagsmål? haha ne, slagsmål kan man väl inte kalla de
Smugit ur ditt hus? nej, har aldrig behövt
Haft känslor för någon som inte känt desamma? yes
Älskar eller saknar någon nu? älskar är många och saknar min farmor mest av allt
Fått ig i ett prov? nej
Åkt ambulans? aldrig
Brytit något? nej inte det heller, men har alltid viljat. fråga mig inte varför
Rökt eller snusat? ja och nej.
Sagt jag älskar dig och menat det? jaa

VAD
Sover du i? trosor eller tröja
Vad var den senaste låt du hörde? talk that talk
Vad har du gjort idag? praoat på sjukhemmet med majsan
Vad dricker du helst till frukost? juice eller oboy
FRÅGOR
Hur många har du varit riktigt kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? ja bra så länge de är bra
Har du svårt för att bli kär? jag vet inte. har inte så jätte svårt
När kysste/hånglade du med någon sist? måndags
Ångrar du det? såklart inte
När fick du senast en komplimang? idag
Har du hånglat med någon av samma kön? nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0