- Krossa alla fönster. Slå in hans dörr. Låt honom veta att inget är som förr.

Dagen har gått ganska snabbt endå. Nu sitter jag här och lyssnar på musik & väntar på middag. Nå mycket mer än så gör jag inte.. Ska snart äta iallafall och sen ska jag nog sätta mig och träna lite mer på matteprovet som vi har imorgon, men det känns som att jag kan nästan allt så får se om jag oorkar. Men franskaglosor måste jag iallafall träna på sen tills imorn. Har både matteprov och franska glosor imorn (y) Suger gör det.
Men resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt. KyssHEJ
Haha saknar sötbruttan min såå! PUSSPÅDIG ♥

Kommentarer
Postat av: elise

haha, ful bild! xD saknar dej med bästa!! <3

2011-11-11 @ 15:03:43
URL: http://eelliisssee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0