- Staden

Åkte till stan med tåget kl 1 idag med mina goda vänner! Haha dom är bara så bra! ♥
Vi gick runt och shoppade lite, tjockade oss på mcdonalds och skrattade en hel del kan jag ju lova! Tog 20 över 6 bussen hem, somnade gjorde man på hemvägen också. Hur trött som helst. Kom hem kvart i 8, nu har jag packat lite för imorn åker jag, mamma, Martin och Emelie till stockholm kl 9 på morgonen. Shoppar där på dagen och sen kl halv 8 på kvällen går finlandsfärjan vi ska åka. Längtar! Kommer hem på lördag kväll/natt.
-
Nu tänkte jag bara hjälpa till att fixa nånting på en tjejs blogg, sen mysa ner mig i sängen och slå på nån film. Har så fruktansvärt jävla ont i magen också som jag har haft i typ tre dagar i rad nu..? HATAR DET SÅ JÄVLA HÅRT.
Men kommer inte blogga fören på söndag eller nånting. Så hörs då! Puss

Kommentarer
Postat av: nanna

emma är så fin när hon gör sina miner <33333333

2011-11-04 @ 16:06:43
URL: http://ngerling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0