- Skola & plugg

Idag klev jag upp kvart över 7. Skönt o sova lite längre än vad jag brukar eftersom jag duschade igår kväll istället. Gjorde mig i ordning och sen traskade jag till skolan. Långdag och skit. På arbetsstugan pluggade jag på geografi provet vi har på onsdag, fortsatte även när jag kom hem också till halv 6. Så kan säga att jag pluggade det i typ 3 timmar... Men kan de mesta nu, skönt det. Engelskaprov på torsdag ocksåå då..
Men åt middag halv 6 och sen satt jag lite vid datorn. Sen satt jag mig och kikade på andra avenyn med Emelie och åt glass. Nu sitter jag här men ska gå och plugga lite till sen lägga mig och glo på tv ett tag.
Sen soovaaa!


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0