- Paus i pluggandet

4 TV-program jag följer:
1. Idol, om jag inte har något annat att göra
2. Ensam mamma söker, om jag har tid
3. Robinson, när det inte är träning
4. Top model, om jag inte har så mycket läxor
4 saker jag gjort idag:
1. Varit i skolan
2. Varit hos tandis
3. Pluggat
4. Pratat i telefonen
4 saker jag längtar efter:
1. Julafton.
2. Jullov.
3. Inga läxor & den sista inlämningen/provet för terminen
4. Tills på söndag då jag ska träffa Carro <3
4 saker på önskelistan:
1. Baggyjeans
2. Böcker
3. Mössa/kläder
4. Låga uggs mörka
4 TV-program jag följer:
1. Idol, om jag inte gör något annat. Men var längesen jag såg det nu.
2. Gustavsson 3 tr.
3. Ensam mamma söker, om jag har tid.
4. Vet inget mer, top model kollar jag ibland. Men inget jag följer direkt.
4 saker jag gjort idag:
1. Varit i skolan.
2. Lyssnat på musik.
3. Pluggat.
4. Smsat.
4 saker jag längtar efter:
1. Julafton.
2. Jullov.
3. Robert.
4. Till Breaking Dawn kommer ut!
4 saker på önskelistan:
1. Vita skinn converse.
2. En iphone 4s eller pengar så jag har råd att köpa en.
3. Kläder/Presentkort
4. Vet inget.
4 saker som har varit bra idag:
1. Engelska glosförhöret gick perfa!
2. Dagen har gått snabbt även fast det var långdag.
3. Jag har camat med älskling ♥
4. Att den här dagen är över nu så jag kan lägga mig och sova, och vakna då det är fredag imorn.

Hur trött som helst. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0