- Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå.

Orkade inte blogga något igår. Men gjorde inget speciellt, var hos pappa en sväng sen var jag bara hemma och tog det lugnt. Imorse var jag inte direkt pepp för skolan kan man ju säga.. Men gick upp och duschade och gjorde mig iordning sen gick jag till skolan. Långdag men dagen gick ganska snabbt endå. När vi slutade 20 i 4 gick jag hem och såg att det har börjat blivit mörkt ute as tidigt, men tycker de är ganska mysigt endå! När jag kom hem gick jag ut och fotade en sväng sen gick jag in och fikade och satt mig vid datorn. Nu har jag nyss ätit middag, tänkte träna lite på engelskaglosor nu så det är gjort. Tror jag tar och gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0