- Det är så logiskt, alla fattar utom duu

Ligger i sängen med datorn nu, kollar runt och lyssnar på musik. Sjukt trött så ska stänga av snart och träna lite mer på geografiprovet vi har imorgon sen sovaaa. Idag har det varit en vanlig dag, skola bara. På långdagen skulle vi egentligen ha pingis men jag, Emma och Maja bytte till arbetsstuga för att vi skulle kunna träna lite mer till proven den här veckan men gjorde vi det eller? Haha nej. Satt bara o babblade på. Det vi gjorde som var bra var att jag och Maja lyckades fixa praoplats till nästa vecka (y) Haha, sista dagen man kunde göra de men vi lyckades ju iallafall. Så nu kan man känna sig lättad, att inte behöva gå på skolan istället!
Men när jag kom hem satt jag mig i köket och pluggade både engelska och geografi. Men mest geografi eftersom vi har det imorn. Får hoppas de går braa.

Sen åt jag middag och sen gick jag och Emelie ner till farmorsgrav och tände ljus. 2 år har gått idag sen du lämnade oss, fattar inte hur tiden har kunnat gått så otroligt fort.

Saknaden är så stor och kommer aldrig nånsin försvinna. Den finaste personen som fanns, det var du.
Jag saknar dig, världens bästa farmor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0