- Jag har givit dig allt och jag har ingenting kvar.

Har nyss ätit middag. Vaknade runt 10 imorse, då gick jag upp och åt frukost. Sen idag har jag bara tagit det lugnt hemma med syster. Vi har kollat på tv och spelat spel. Var meningen att jag skulle plugga lite idag också eftersom jag har två prov nästa vecka. Geografi och engelska men man är ju så smart att man glömmer allt på skolan. Får damp. Så nu är det bara att plugga gärnet hela veckan istället då.
-
Har som sagt nyss ätit middag, men nu ska jag krypa ner i Emelies säng och glo på andra avenyn med henne.

Kommentarer
Postat av: elise

sv; haha, lite kanske! xD <3

2011-11-21 @ 20:25:02
URL: http://eelliisssee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0