- världens smartaste tjej

Kunde inte blogga nå mer igår för det blev det något fel på bloggen som ni kanske såg. Typ där inläggen var, där var det helt vitt och det gick inte att fixa heller. Sen drog jag ut med emelie och kom hem typ halv 9 och då hann jag inte fixa det eftersom jag inte har min dator och kunde inte sitta vid mammas då. Men nu är det fixat! :)

Tur att man är så otroooligt smart också. Så imorse satt jag mig och skulle fika vid datorn, och då råkade jag välta mitt stora feta oboy glas över bordet, hela mig, stolen och golvet... och dessutom är det en datastol som det är tyg grejs på, så inte kunde man torka av den stolen heller. Så nu är det torkad oboy över heela stolen. Väldigt lyckad morgon. Fick liksom gå och byta alla kläder.
Sen var det oboy kvar i glaset endå, så tog med mig glaset till köket istället och ställde det på bordet, ne men ojdå då välter man ut det igen på golvet där, snacka om less man blev.
Martina och jag hade eget val idag kl 2. och när vi kommer hem till mig märker man att tangentbordet inte funkar, om man  tillexempel trycker på T blir det en annan bokstav osv. Så då had man tydligen fått oboy på det med.. Så nu får man skriva med nån tangentruta på datanistället, inte jobbigt alls...

Aja nu ska jag äta middag, pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0