- never without you

Idag har det varit skola som vanligt. Men nu är det äntligen fredag! skönt!
Första timmen hade vi franska. Sen matte och sen lunch. Efter lunchen hade vi engelska, då spelade vi nå bingo haha, sen hade vi svenska och sist idrott.
Slutade kl 2, då följde jag med robert hem. Vi tog bussen till gårn typ kvart i 6. Sen gick jag hem kvart i 9 då robert åkte hem.  När jag kom hem fastnade jag vid tvn ett tag och kollade på twilight. Haha. Nu satt jag mig här :) Skriver med robert och kollar runt. Saknar bubben min redan ♥
Har så jävla ont i magen också.. Haft de hela kvällen -.-

och nu vill jag ha min dator för jag tror jag dör snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0