- i wish you were here

Blev svårt att plugga franska när jag inte vet vad vi har för läxa tills imorn, och ingen verkar vilja svara när man smsar och frågar heller så.. Men var nog inge mycket skulle typ bara läsa något :)
Jag och emelie gick upp på shell och köpte glass. Har fått kvinnan att börja blogga nu så nu har hon börjat ;)
http://emeelieg.blogg.se/ Det ser lite fail ut för inläggstexten och menyraden är värsta långt ifrån varandra men skulle hjälpa na att fixa det sen. Haha.

Nu sitter jag och kollar på kläder, har hittat en massa fint jag.
robert verkar ju vara helt död han..
Ska snart lägga mig och titta på film, godnatt hörs imorn!  ♥


always by your side


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0